• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eventjes voorstellen

Faroek83

Detailing rookie
5 jun 2024
1
15
Hallo allemaal,

Ook ik zal mezelf is even voorstellen.
Mijn naam is Faroek, 41 jaar en woonachtig in Spijkenisse.
enkele maanden geleden stuitte ik per toeval op een youtube filmpje waar een detailer zijn proces van A tot Z toonde , uren later was ik nog steeds detailing filmpjes aan het kijken en had ik zoiets van... dit wil ik zelf ook doen! Vroegah mocht (moest ;)) ik regelmatig mijn vader helpen zijn oldtimer BMW 2002 in de was te zetten, en dacht een beetje met weemoed terug aan die tijd :)

Tijdens mijn uren filmpjes kijken kwam ik uiteraard ook bij de heren van carclean terecht en hun vermakelijke & informatieve filmpjes. Nu na maanden gluren en turen ben ik eindelijk op het punt aangekomen om zelf was- en poetsspullen aan te schaffen. Reden daarvoor is dat volgende week mijn nieuwe auto wordt afgeleverd. (Audi Q5) deze wil ik uiteraard tot in de puntjes verzorgen. Oefenen ga ik eerst op mijn huidige VW Passat die wel wat liefde kan gebruiken na jaren zwoegen.

In ieder geval allen alvast bedankt voor de vele topics vol met tips etc.

Groeten,
Faroek
 
Welkom op het forum! :D

Leuk om te zien hoe je in het wereldje bent gezogen. (En nóg leuker om te zien dat je nog vééééél dieper erin zal vallen)
 
Welkom hier Faroek, en als je twijfels hebt kun je ook altijd naar de fysieke winkel van Carclean, moet je alleen even naar de andere kant van Rotjeknor.