oals de OUDE gaarde hier op het forum weten,heb ik iets met waxen....en vaak een onbekend merk of een zeldzame of iets wat ze bijzonder maakt....
Zo ook dit verslag van een Bouncers wax-genaamd Blu Lagoon
De verpakking is EXTRA ordinary-als ook natuurlijk mn ADdikti en ook de Identitas van [MENTION=1028]Ivo's[/MENTION]
Ook [MENTION=1028]Ivo's[/MENTION] heeft die wax tik........
Maar nu verder met de Blue Lagoon van Bouncers(UK)-we zien helaas voor sommige nog geen echte dealer hier in nederland-het zijn fantastische waxen van een beginners wax tot een concours als ook een Hi-End en die heb ik-Blue Lagoon genaamd
Nu heb ik vandaag de wax binnen gekregen na ruim 5weken wachten-1 woord+MEGA
genoeg getyped voor mijn doen hier het bewijs bij het l*lverhaal
beetje meer foto's volgen
GSUS-ja nog meer komen eraan
heeft u de naam gezien
ja ook deze heeft een Certificaat
en ook een handtekening
en een label to secure ala Dodo Juice
heerlijk die kleur zeg ik-de geur is Bubblegum Blue Lagoon(en lees lagoon als berry )
Zo ook dit verslag van een Bouncers wax-genaamd Blu Lagoon
De verpakking is EXTRA ordinary-als ook natuurlijk mn ADdikti en ook de Identitas van [MENTION=1028]Ivo's[/MENTION]
Ook [MENTION=1028]Ivo's[/MENTION] heeft die wax tik........
Maar nu verder met de Blue Lagoon van Bouncers(UK)-we zien helaas voor sommige nog geen echte dealer hier in nederland-het zijn fantastische waxen van een beginners wax tot een concours als ook een Hi-End en die heb ik-Blue Lagoon genaamd
Nu heb ik vandaag de wax binnen gekregen na ruim 5weken wachten-1 woord+MEGA
genoeg getyped voor mijn doen hier het bewijs bij het l*lverhaal
beetje meer foto's volgen
GSUS-ja nog meer komen eraan
heeft u de naam gezien
ja ook deze heeft een Certificaat
en ook een handtekening
en een label to secure ala Dodo Juice
heerlijk die kleur zeg ik-de geur is Bubblegum Blue Lagoon(en lees lagoon als berry )