• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extra Ordinary wax

Mooie set zo! Ziet er goed uit zo als geheel en verzorgd! (mag ook wel natuurlijk)

(heb zelf geen handwaxen en ga daar niet aan beginnen vooralsnog)

Maarre..je tafel mag je ook wel is in de wax zetten :-d :lol

Mooie aanwinst, leuke box.

Bij dit soort bedragen gaat het vaak niet om de eigenschappen van de wax. Hoewel ik zeker niet twijfel aan de beschermende eigenschappen ervan, zal deze niet automatisch 2x beter zijn dan bijvoorbeeld een wax die de helft kost. Maar het gaat vooral om de "experience" en de exclusiviteit: De mooie box die de robuustheid van de wax symobliseert, de persoonlijke handtekening op de pot, een certificaat, een persoonlijke plaque op de box, je bent de enige in Nederland die deze wax heeft en je hebt al tientallen andere waxen geprobeerd en wilt nu weer iets exclusiefs. Alleen voor de echte verzamelaars dus. Als je de prijs puur op de eigenschappen van de wax wil rechtvaardigen, dan is dat niet te doen. Het gaat om de 'total package' en die ziet er bij deze wax wel goed uit.

Verder vind ik het leuk om te zien hoe zo'n 'Bouncer' van lekker hobbyen in de keuken nu z'n eigen lijn opzet. Leuk ondernemen, hoge gun factor. :-)^

mooie woorden GMtoyota-en 10tallen dat klopt wel-ik durf rustig te zeggen misschien wel meer dan 50rofl
gr Dr.Pepper aka nogveelmeer