• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Extractor] Droogloopmat gedaan (voor de mensen die nog twijfelen)

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Vandaag bij een collega van me haar droogloopmat behandeld met de extractor.

Gebruikt:
- Extractor Alutec NTSR20
- APC+ 1:15
- paardehaar borstel (zacht)
- ijzerborstel
- dasty :schaam

Voor:
IMAG0155.webp

IMAG0156.webp

IMAG0159.webp

Tijdens:
IMAG0160.webp

Na (nog aan het drogen, dat zijn de donkere strepen)
IMAG0163.webp

IMAG0164.webp

Ik heb al met al 95% van de vlekken uitgekregen. De mat was 5 jaar en alleen maar gestofzuigt om hem oppervlakkig schoon te maken. Er bleef maar vuiligheid vanaf komen. Ik heb het waterreservoir van 5 liter 3,5 keer na gevuld om zo goed mogelijk al het vuil eruit te spoelen.

Wat kwam eruit de extractor?
IMAG0161.webp

Echt pik zwart water kwam eruit.

Op een gegeven moment heb ik iets argessiever gepakt om de vlekken te lijf te gaan (had niet zoveel tijd meer). De Dasty doet erg goed zijn werk. Ik heb het gebruikt met goedkeuren van de eigenaresse. De ijzerenborstel heb ik gebruikt om steviger te kunnen schrobben. Mocht er iets kapot gaan was er geen man over boord, dat zocht ze iets nieuws uit aangezien de matten al ruim 5 jaar oud waren.
Voor de mensen die nu nog twijfelen...

Ps. Tim... zocht je nog een vertegenwoordiger of verkoper voor de nieuwe extractor? :-"