• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

extractor ervaringen!

kaal.nl

Detailing addict
8 okt 2009
64
52
Hoi allemaal,

Gister bij Carclean mijn Alutec extractor opgehaald! 'S middags gelijk even getest op de trap en de overloop.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit apparaat! Onze kat had besloten om zijn gevangen vogel op te vreten op onze vloerbedekking met bloedvlekken tot gevolg. De Alutec maakte er gelukkig korte metten mee...
De vloeistof die er standaard bij zit is dus krachtig genoeg om ook zulke vlekken te verwijderen!

Vandaag een blauw metalic Golf tdi R32 look onder handen genomen. Ik kreeg van de jongens van CC een fles Monello finale mee en heb deze getest op de golf.
Een mooie glans en een auto zonder swirls was het gevolg...geweldig produkt!

Het interieur van de golf moest ook gedaan worden dus heb ik de Alutec weer uit de kast getrokken. Er zaten een paar 'dubieuze'vlekken in de stoelen maar ook die zijn er weer keurig uit.

Mvg Robin
 
HAHA, dat was ook mijn eerste gedachte, HAHA

@kaleRobin: probeer voor je aan het werk gaat een before-pic te maken ( en uiteraard ook achteraf )...we love pics
 
Ik heb hem ook binnen gehad gister. Binnenkort staat er een zwarte peugeot 407 van 3 jaar oud op de lijst met lichte bekleding en nog nooit zuiver gemaakt.. Ik denk dat ik hem hier goed op kan testen:-"
 
Ik ben ook heel benieuwd naar eventuele foto's of een mooie rewiew.

Ik zit er ook aan te denken om misschien een aan te schaffen.

Is hij een beetje makkelijk/handelbaar in gebruik?
 
Een tijdje geleden is hier een groupbuy van geweest.
Hierop volgend zijn er wel wat topics geweest met ervaringen.

https://forum.Carclean.com/cc_postst3694/FAQ-en-adviezen-AluTech-NTSR-20-Extractor.aspx
 
Eelco zei:
Ik ben ook heel benieuwd naar eventuele foto's of een mooie rewiew.

Ik zit er ook aan te denken om misschien een aan te schaffen.

Is hij een beetje makkelijk/handelbaar in gebruik?

Ik heb in het verleden een paar keer een extractor gehuurd via Boels. Dit zijn echt ondingen! De slangen lekken er staat niet genoeg druk achter de vloeistof en het apparaat was gewoon onhandig groot!
Misschien heb ik gewoon pech gehad en had ik gewoon een slecht apparaat gehuurd.

De Alutec bevalt me dus wel goed! Het is een mooi compact apparaat en heeft genoeg vermogen om de natgespoten bekleding redelijk droog te zuigen...
De extractor injecteerd de vloeistof met voldoende druk diep in de vezels van je bekleding.

Het is best wel weer een investering natuurlijk maar uiteindelijk zal je er veel plezier aan beleven!

Ik zeg doen....:D

Robin
 
ThaBird zei:
50/50 shots we wanna see 8d

Sorry maar de detailbeurt van de golf liep aardig uit de hand qua tijd en heb dus weer geen foto's kunnen maken!

Dit vind ik zelf ook wel jammer want het resultaat mocht er wezen al zeg ik het zelf!
Het was ook gewoon een errug mooie golf waar veel geld en energie in is gestopt.

Volgende keer maak ik foto's, ik wil ook wel eens een mooie show-off maken op dit forum!

Robin
 
ThaBird zei:
50/50 shots we wanna see 8d

P1030018.jpg


P1030303Small.jpg


P1030334Small.jpg


P1030319Small.jpg


Zoiets bedoel je ?


Gr. Arjan