• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor kopen maar vind er geen

De Platte

Detailing rookie
26 jun 2010
21
0
Wie weet waar ik een goede en degelijke extractor kan vinden
vind er hier precies geen meer op de site
en heeft er ook ienmand ervaring met deze extractor dan?

greetz

Numatic George is toch wel een hele slag beter...

En mits je hem in de UK besteld nog niet eens zo gek veel duurder.....

Hier ook een Numatic George. Top-apparaat, zit kwalitatief gewoon goed in elkaar. Waarbij ik wel gelijk moet opmerken dat ik geen ervaringen met andere extractors heb.

Thuis heb ik een witte vilt-achtige bank staan, mooi designerding, maar niet echt over nagedacht dat dat met een kleintje misschien niet zo handig is. Anyway, alle plekken van de melk, kwijl, chocola en cola van feestjes gingen er zonder moeite uit. Je krijgt er allerlei mondstukken bij, van smal tot breeed, voor je autointerieur, meubels, tapijt en tegels. Alleen over het schoonmaken van dat laatste ben ik nog niet helemaal enthousiast; nat dweilen wordt daar toch mooier en is onderaan de streep ook niet trager.