• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor mondstuk

bs

Detailing addict
27 dec 2010
543
62
Beste allemaal,

Ik kan van iemand een tapijtreiniger overkopen, alleen heeft deze een groot mondstuk (doorzichtig).
Weten jullie waar ik zo'n (klein) mondstuk/spuitmond voor een extractor kan kopen en zijn deze ook universeel?

Alvast bedankt.

Redcat:
De tapijtreiniger is al uit productie, maar de onderdelen zijn universeel uitwisselbaar zoals bijvoorbeeld de Extra 2000.
Raar dat deze onderdelen bijna niet te vinden zijn.

Dat komt omdat die markt helemaal stuk is gemaakt. Alleen het ding verkopen voor een hele kleine marge en verder mag je het uitzoeken. Probeer bij de fabriek zelf door te mailen naar: info@pecker.si

Laatst bewerkt door een moderator:
Dibbuz:
Bedankt voor je link, maar volgens mij wordt het zo nog een duur apparaat (dan kan ik net zo goed een extractor nieuw kopen).
Zijn hier ook mensen die er geen probleem mee hebben om met een groot mondstuk de bekleding/tapijt te reinigen?

bs;n414104 zei:
Zijn hier ook mensen die er geen probleem mee hebben om met een groot mondstuk de bekleding/tapijt te reinigen?
Tapijten is misschien nog te doen, maar stoelen en bekleding doe ik toch liever met een kleine mond. (gebruik eigenlijk altijd een kleine)

Ik ben vanaf vandaag eigenaar van een extractor.
Het topic hoeft dus niet persé meer open te blijven, behalve als iemand natuurlijk daar nog behoefte aan heeft.
Dank jullie wel nog voor de gedane moeite.