• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

EZ Detail Brush?

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Is deze niet meer beschikbaar? Alleen de Daytona Speed Master Wheel Brush staat nog in de webshop..
 
Is de verbeterde versie van de EZ ,door dezelfde mannen gemaakt ,zijn nieuwe broertje. Dus gewoon deze aanschaffen :cool:
 
B.K. zei:
Is de verbeterde versie van de EZ ,door dezelfde mannen gemaakt ,zijn nieuwe broertje. Dus gewoon deze aanschaffen :cool:

Ga ik ook doen hoor, vond deze alleen niet meer in de webshop ;)
 
"Daytona Speed Master" voor een borstel? Ik vond juist de "EZ brush" een treffende en pakkende naam maar goed what's in a name?

De Daytona heeft een dikkere, robuustere en stevigere 'stam' dan de EZ Detail Brush en is daardoor beter bestand tegen onbedoeld doorbuigen.

Goed dat ze dit hebben aangepast. Ik heb nog de oldtimer EZ brush en vind de 'stam' inderdaad net te dun.
 
Dikkere stam?

dan krijg ik wanneer de EZ Brush kapot gaat toch een probleem met de velgen van mijn moeders Corsa.
want de EZ Brush ging er maar net tussen (ook vanwege de haren natuurlijk)
 
Dan ga ik die in de gaten houden. Ik vind mijn 20-spaaks velgen erg mooi, maar met de gewone brushes kom je daar niet tussen. De ruimtes tussen de spaken zijn vrij krap.
 
Wat is zeer binnenkort?
Ik wil van de week de bestelling de deur uit doen voor de padwasher.
Komt de nog voor het einde van de padwasher actie? Want dan bestel ik alles in 1 keer.
 
Die mini variant moet ik ook maar eens proberen als die er is. 21 spaaks velgen zijn niet echt gemakkelijk schoon te krijgen met de EZ brush.