• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Favo droogdoek webshop

Ik leng dingen alleen aan met demiwater als ik het niet binnen korte tijd op ga maken.

Aangezien ik 700ml-flessen gebruik, zijn er wel wat dingen die ik niet snel op maak en dab kunnen mineralen in kraanwater nadelig werken op het product. (Glasreiniger, ontvetter, etc)
 
Ik gebruik verschillende

Is een topper werkt super goed wel groot daardoor wat lastiger uit te wringen.

Werkt goed maar is vrij dun.

Deze gebruik ik voor de ramen maar werkt ook goed als droogdoek natuurlijk.

Ook erg goed lekker dik en niet al te groot en droogt goed.

En heb nog een Q²M Waffle Dryer XL - 60x80cm van Gyeon maar die doen het gewoon niet goed maar die zijn ook al behoorlijk oud.
Gebruik deze nu voor om de velgen te drogen.
 
Heb met de summer sale de Microfiber Madness Chipmunk XL Drying Towel gekocht. Heerlijk groot en super absorberend! Hiervoor de Monello Senza Acqua Drying Towel, welke ook perfect werkt maar net even wat minder vocht op neemt. Hier bleven iets meer vicht strepen op de lak achter. Nu geen last meer van...

Voor nu dus super tevreden met de MM doeken :D

Greetz Emiel