• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Feedback bestelling

Ik zou best is zo´n handleiding door willen lezen. Nogmaals, misschien staan er dingen in om iets beter te begrijpen qua werking wat ook bij machinaal kan terugkomen.

En ik heb ook een DAP, maar heb laatst de DDJ Purple Haze wax handmatig aangebracht. Sinds ik een DAP heb wil je eigenlijk niks meer handmatig doen, haha!

Bij CC hebben ze het giga druk met SDD bestellingen.
Een foutje kan dan snel gemaakt worden, persoonlijk zou ik daar geen topic voor openen.
Bij een fout met de bestelling even mailen, en als het over een freebee gaat, tja het is en blijft een freebee waar verder geen rechten of plichten aan kan worden ontleent.

Ik denk trouwens niet dat het een foutje is, als je slechts 2 pads hebt besteld.
Wat je als freebee krijgt is ook afhankelijk van je orderbedrag.
Als die te laag is, dan krijg je niets.
Wellicht dachten ze je een plezier te doen door de handleiding erbij te doen i.p.v. niets.

Klopt wel Frans, het is sowieso altijd leuk dat ze er goodies bij geven..
Even gezocht op de site, maar ik zie dat er alleen maar een boekje over handmatig polijsten is, en niet over machinaal(van dezelfde maker). Ik dacht dus dat het foutje hem daar in zat maar die is er simpelweg niet. Al met al wellicht een handig boekje.

In plaats van een topic te openen, misschien een mail sturen naar webshop met de vriendelijke vraag of het mogelijk is om het machinale boekje erbij te doen ipv handmatige.
Dit als je dan echt moeilijk wil doen, want ze hebben het druk genoeg na afgelopen weekend.
Ik zou gewoon blij zijn met het handmatige, ook al zou ik dan 99% machinaal doen...

Nee, dat is niet nodig. Overigens is er geen machinaal boekje, terwijl ik dacht van wel, en dat daar een verwisselfoutje in zat..

Wees blij dat je iets hebt, volgens mijn verzendoverzicht heb ik deze keer niets cadeau gekregen.
Zullen ze wel vergeten zijn in alle drukte :)

Indien je tijdens de SDD hebt besteld, dan is het logisch dat je niets krijgt gezien de gegeven kortingen.
Is vrij normaal en altijd al zo geweest.

Je krijgt geen extraatje als je aanbiedingen / kortingen (samengestelde kits) of met korting tijdens de SDD hebt besteld.
Ik heb zelf 4 bestel-orders tijdens de SDD in de webshop geplaatst afgelopen zaterdag (en niet een ordertje van 1 of 2 producten, ettelijke honderden euri's bij elkaar), 3 daarvan werden dinsdag bezorgd en de 4e gisteren, zelfs keurig netjes een mailtje van Tim gekregen dat vanwege de drukte de bestelling van de 4e order een dag later bezorgd zou worden! Super-service!!
Geen extraatje(s) bij de leveringen, ben persoonlijk blijer met 20 of 25% korting dan bijv. een sample-potje :ja en bij CC zijn ze ook niet gek!

Dat kan natuurlijk ook, hoe dan ook, ik ben al lang blij dat ik deze week mijn bestelling heb.
Ongelooflijk snel als je bedenkt dat ze een zwaar weekend achter de rug hebben en dat er immens veel besteld is.
Keep up the good work CC! ;)

Alleen maar lof voor CC! Dat gezeik over een boekje word ik een beetje moe van. Net of zijn er geen ergere dingen in de wereld.... :no

Heya Peeps,

Denk dat het punt van dit topic een beetje het doel voorbij is geschoten.

Geeft niks, het was vriendelijk bedoeld, zo maak ik er uit op.

Alle lof voor Almhof! uuuh, Car Clean!

Greetz

Ik zou het doorlezen, inderdaad een gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik detail ook machinaal, al enige tijd. Zaterdag bij de SDD bij de cursus voor beginners geweest (kleien, handmatig polijsten etc)., en Tim weet zoveel dat je altijd weer iets nieuws leert. Kortom, lees hem door, zou me niets verbazen als er niets nieuws instaat. :ja