• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fein 14-15XE welk steunplaat kopen?

Thijs77

Detailing rookie
16 feb 2010
30
0
ben van plan om die rotary aan te schaffen maar weet niet welk steunlichaam ik erbij moet kopen ben beginner ?

Zekerheidshalve: beginner als zijnde voor het eerst met een rotary of blanko als maar zijn kan ?
Indien blanko: een rotary is echt geen speelgoed, wellicht verstandiger om eerst met een excenter / DAP te starten .

Of eerst lekker los gaan op een oefendeel zoals een (sloop) portier of motorkap ;)

Probeer eerst op deze manier de 'feeling' te krijgen van de machine.

ben al bezig aan het oefenen met een exenter maar wil me toch nu al een rotary aanschaffen , als je me betere machine's kan aanraden ? en ik vraag me af die fein begint vanaf 200 toeren tot 1500 is dit wel goed genoeg?

Het toerentalbereik is voldoende, alleen wordt het volle vermogen bijna nooit gebruikt. De meeste produkten hebben de schurende bestanddelen inmiddels al afgebroken.

Dan is het juist zaak af te bouwen qua toerental.

PM mij even je emailadres, ik heb nog wel wat interresante informatie over de rotary.

Lees mijn onderschrift eens :-"

Festool hofleverancier

Als je de machine al gekocht hebt, breng em terug en koop een Festool Shinex RAP 150 FE

:)_[]