• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ferdy's collectie. (Update 14-10-2016)

Ik ben toch ook altijd nog wel een fan van een laatste was beurtje na het polijsten..

Met waxen vind ik dit ook zeker geen problem... Met een coating minder ideaal... Maar daar heb je dan weer Air force blasters voor :)
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
@Ferdy - Gyeon Prep gebruik je als ontvetter. Dit is niet alleen als hulp bij het afnemen van polijstresidu ná het polijsten, maar teven ook om eventueel residu wat in defecten is blijven zitten te verwijderen. Deze defecten kunnen door de oliën van je polijstmiddel een beetje verdoezeld worden ontvet je een paneel om te kijken of je daadwerkelijk klaar/tevreden bent met je polijstwerk. Uiteraard zorg je met deze ontvettende stap ook voor een brandschoon paneel en zal je bescherming beter kunnen hechten.
 
Mooie collectie, ben benieuwd naar de black on black !!

Hij laat en mooie neutrale dressing zitten als je het met een doek uitwrijft. Als je dat niet doet krijg je een flink blinkend laagje (vind ik persoonlijk niet mooi).
De spuitbus vind ik niet goed werken, krijgt veel druppels op delen waar je het niet wil hebben.
Zou het niet nog eens kopen, over de VRP dressing ben ik wel tevreden.

@Kees-sw Bedankt!
 
Onlangs de waxaddict shampoo en gyeon smoothie aan mijn collectie toegevoegd.

Vandaag voor het eerst deze combinatie mogen benutten, heerlijk zeg!
Wat een onwijs goede shampoo en mitt, glijden over je lak als een ijsbaan.
 
Dit topic van mijn collectie maar eens een kleine update gegeven.

De beginpost aangepast met een lijstje met producten waar ik zeer tevreden mee ben en iedereen zou aanraden.
Ook een lijstje met producten die ik niet nog eens zou kopen, dit zijn niet direct slechte producten, maar zijn niet mijn stijl.

Heb dit vooral voor mijzelf gedaan, zodat ik een soort vaste core met goede producten in mijn verzameling krijg.

Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn, maar dat corrigeer ik later wel weer.