• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstelle

bojan

Detailing addict
18 aug 2010
78
55
Hallo , ik woon in Maldegem ( België ) en ben hier terecht gekomen dankzij Z3 forum NL. Ik heb dus een BMW Z3 en een VW Sharan.
'k Ben getrouwd en heb 2 dochters. Hobby's : vroeger mijn motor Honda VFR poetsen en rijden natuurlijk. Heb onlangs VFR verkocht en heb mij een Z3 aangeschaft. Mijn auto blinkt als nieuw behalve het cabrioruitje .... zo ben ik hier terecht gekomen . En nu wachten op SSR1 , heb ik zojuist besteld.

Welkom bojan, Weet haast wel zeker dat het niet bij alleen ssr1 zal blijven :-b .
Veel lees plezier op dit gezellige forum.

welkom,hehehe dat is wel heel bekend voor mijn waar je je foto's hebt geschoten,vakantie aan het veerse meer gehad?????

zuidwest10 zei:
welkom,hehehe dat is wel heel bekend voor mijn waar je je foto's hebt geschoten,vakantie aan het veerse meer gehad?????

Zeer korte vakantie , gewoon even op en af , ritje met de auto , dakske open , koffietje drinken , wandelingske en terug naar Maldegem.
Veerse meer , niet ver , wel anders :)