• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen, Maik & Golf 4.

de-verlosser

Detailing rookie
6 mrt 2009
39
0
Hallo volk :party

Ik ben Maik, 20 jaar oud en woon in Oss --> Noord Brabant
Heb begin februari een mooie rode Golf 4 2.0 uit 1999 gekocht.
Auto is een comfortline met climatecontrol, electrische ramen etc.

Leuk autotje om mee te beginnen. Natuurlijk trots erop en auto moet
ook mooi schoon blijven vandaar dat ik hier rondkijk :-d

Hieronder wat foto's, gemaakt met iphone (ja 2megapixel ik weet het!):

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Op foto's is die wat smerig, maar hij is echt mooi afgeleverd ondanks dat ik de auto zonder garantie heb gekocht (met opzet) dus voor de meeneemprijs :)_[]

Interieur is beige, bobbeltjes plastic, ben ik niet zo kapot van, maargoed stoelen zijn met een extractor behandeld en te zien! Super mooi, dashboard onderkant etc dat plastic nog erg smerig helaas, niks aan gedaan!

Dit wil ik binnekort gaan schoonmaken met APC Meguiars + nagelborsteltje +Meguiars NXT Generation Tech Protect?

of iemand andere suggesties en wat is de beste uitdunmogelijkheid voor APC op beige plastic en hoe het makkelijk schoon te krijgen is? Bovenkant van dashboard is zwart en dat is mooi behandeld dus niks over te mokken :)

Bedankt voor het doorlezen en tot op het forum!::-)^

Welkom Maik! Je handelswijze voor het kunststof ziet er goed uit. Met APC 1:10 moet je een heel eind komen!