• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen wel zo netjes

2.2 16v

Detailing rookie
17 jul 2011
3
0
Hallo allemaal,

Ik ben Marco en nieuw hierop het forum.
Ben me zins een paar maanden aan het verdiepen in echt auto detailen voorheen deed ik wel fanatiek minimaal 1 x per 2 weken mn auto wassen en heeeeel af en toe poetsen met goedkope prut:-/ maar heb zins een half jaar een rode zafira van 10 jaar auto en de kleur begint te verschieten dus nu moet ik wel:jippie en dan maar gelijk goed aan pakken dacht ik.

Ben gisteren ook op de ssd geweest en gelijk het 1 en ander aangeschaft:-p

Om geen ruzie thuis te krijgen nog geen dap apparaat gekocht (2 weken geleden ook al andere velgen aangeschaft)
maar die staat dus boven aan mn lijstje:jippie

Gr,
Marco.

Van harte welkom !

Heb je zaf gisteren nog zien staan, leuke ding !
Van die DAP ga je overigens geen spijt krijgen ;)

Gr. Arjan

Allen bedankt voor het warme welkom,

Ooo dat zijn er nog genoeg dan komt ervast nog wel eens een actie:lol ze moeten er toch van af lijkt me zo:-b

Dank je Arjan, ik had eerst gewoon een grijze 1.6 16v dit ziet er dan weer wat anders uit voor een gezinsbak en komt ook nog een beetje van zn plek ook:-)^