• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ff voorstellen

Banditocamper

Detailing rookie
8 mrt 2016
1
15
52
Goedemorgen, ben Patrick en heb een vw t5 camperbus die nodig tlc nodig heeft. Hopelijk kan ik via het forum het nodige advies en tips krijgen om een toch wel een behoorlijke Lap staal in showroom staat te krijgen.
Ben van plan om een machine aan te schaffen omdat met het handje poetsen bijna niet te doen is.
Heb van Meguairs wel producten maar dat allemaal voor handwerk. Misschien is t handig om eerst een keer langs een goede detailer de bus te laten doen en dan zelf bijhouden mede omdat mijn ervaring en knowhow te kort schiet.

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    185,4 KB · Weergaven: 105
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: StijnV
Welkom op het Forum!

Mocht je de T onder handen laten nemen, breng 'm dan bij een enthousiaste detailer/forumlid of een goed detailingbedrijf zodat je meer kwaliteit hebt én eventueel kan helpen/ervaren. Dubbel winnen, dacht ik zo.

Greetz