• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

chieltandwiel

Detailing rookie
2 aug 2010
5
0
Hey foaks,

Herman is de naam, 38 jaar jong.
Sinds vandaag is NL een detailer rijker. Met buddy D-J vandaag mijn MB 200D in de wax gezet zoals te zien is op Show Off. Gaaf om zelf te doen :-d
Ben in het bezit van (nu nog) 4 auto's, een Volvo S60 bi-fuel uit 2003, black Saffier metallic; een VW Golf 2 1.6 TD uit 1984, zilvergrijs; een BMW 320i uit 1984, dolphin grey metallic en een witte MB 200D uit 1986.
De BMW heb ik verkocht, deze gaat een dezer dagen vertrekken, enerzijds wel jammer omdat ie airco heeft maar 4 auto's is mij (lees: mijn vrouw) iets te veel van het goede. De hobby van (bijna) belastingvrije auto's begon ietwat uit de hand te lopen.
De Volvo is voor het mooie werk en vakanties, de Merc en de VW voor de rest van de km's waarbij de Merc in de winter binnen staat.
De Merc. en de VW heb ik geïmporteerd uit Duitsland en de BMW uit Italië. Ze zijn in goede staat waarbij de Merc. er met vlag en wimpel bovenuit steekt. Deze is werkelijk als nieuw met de eerste matten er nog in en nauwelijks steenslag, slechts 155.000 op de teller. Alle documentatie is er bij en ik heb contact met de eigenaar die hem bijna 23 jaar gehad heeft. De man was helemaal gelukkig dat zijn auto vertroeteld ging worden in NL. :cool Twee jaar geleden heb de Merc. in de protech laten zetten maar het resultaat van vandaag is vele malen beter.
De VW komt uit een erfenis en had (2 jaar geleden) slechts 75.000 op de teller met standverwarming (electrisch) en cruisecontrol. De vorige eigenaar had na de oorlog in Canada gewoond en ging vervolgens weer naar Duitsland, kocht daar de Golf en liet er de genoemde opties opzetten omdat ze dat in Canada veel meer seriematig hadden.

Doordat je met de DAB500 geen brandplekken etc kunt veroorzaken was ik vandaag helemaal om. Binnenkort ga ik met D-J de firma carclean met een bezoek vereren waarbij we een mooi pakket samenstellen.
Ik voel me een echte rookie, maar komt tijd komt raad. Ik hoop op dit forum nog veel op te steken.

Groeten,

Herman.

Oja, check deze nog ff https://forum.Carclean.com/cc_postst6918/Groupbuy-Extractor-opvolger-van-de-Alutec-NTSR20.aspx
je staat erbij ;)