• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

Ronaldmk1

Detailing rookie
18 dec 2010
27
0
Hallo allemaal

Ik ben Ronald ben 27 jaar en kom uit Diepenveen.
Mijn hobby`s zijn natuurlijk auto`s en zit ook bij vwteam de snipperling hier in Deventer.
In het begin was ik niet zo van de poets wel wekelijks de auto wassen maar thats it.
Een team genoot van me kwam eigenlijk met de Mequiars lijn aanzetten en vertelde hierover en ben het gaan halen.
Nu heb ik inmiddels een goed jaar met Mequiars lopen gewassen ( en de meeste producten bevallen me heel erg)
En hij wees me ook op dit forum, laatste paar weken grondig doorgespit en wat zitten hier fanatieke poetsers :)^
In de webwinkel staan ook mooie spullen dus ben al een lijstje aan het maken incl de Dap 900.
Voor dagelijks rijd ik sinds kort een Vento, die is als het weer het toelaat aan de buurt met de poets.
Voor de meetings heb ik een marsrode mk1 nu nog met een 1100 motortje :|
Hier dan de foto`s bij het praatje:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom hier. Wie is er niet begonnen met Meguiars :ja Niks mis mee. Totdat je wat langer rondsnuffeld op dit forum. Blijken er ineens minstens zo goede of zelfs betere en relatief beter betaalbare alternatieven te zijn.

Mooie wagen trouwens, zo'n origineel nederlandse mk1. Lekker belastingvrij rijden.
 
Welkom, m'n hart begint te bloeden, heb in zo'n auto leren autorijden!
Prachtige wagen gratz ! :)^

En veel lees en poetsplezier toegewenst...:-"
 
Bedankt heren voor de reacties, wat SLK al zegt er zijn bij carclean betaalbare poetsproducten wat niet onder moet doen aan mequiars, maar dat moet ik zelf maar langzamerhand gaan uitvinden.
Maar eerst de flesjes opmaken en mischien een keer met Dodo Juice in zee gaan.