• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

kennyv

Detailing rookie
5 jun 2011
7
0
Hallo,

Mijn naam is Kenny, ben 21 jaar oud en ik kom uit Belgïe.
Volg al ruime tijd dit fantastische forum.
Mijn wagen: bmw Z4 2.0

Greeetz

Hallo Kenny,

WELKOM !!!
Waar in Belgie , dat land is toch O zo GROOOOOOOOOOOOOOOT !!:lol

Dit antwoord komt ook uit APENLAND !!

MVG Danny

grandscenicman zei:
Hallo Kenny,

WELKOM !!!
Waar in Belgie , dat land is toch O zo GROOOOOOOOOOOOOOOT !!:lol

Dit antwoord komt ook uit APENLAND !!

MVG Danny

Ik kom uit Liedekerke, gelegen op de grens van Vlaams-Brabant en Oost-vlaanderen :)

Voila enkele plaatjes van de Z4 ;-)

110321_110813.webp

DSC01586.webp

Mooie wagen! :ja

Ik heb een hele tijd geleden zo 1tje eens een opfrisbeurtje mogen geven, plan van aanpak was toen: wassen, kleien, Poorboy's World White Diamond + Dodo Juice Light Fantastic.
f2.webp

Virus zei:
Mooie wagen! :ja

Ik heb een hele tijd geleden zo 1tje eens een opfrisbeurtje mogen geven, plan van aanpak was toen: wassen, kleien, Poorboy's World White Diamond + Dodo Juice Light Fantastic.

Dank je ! wow heeft wel een mooie glans. Ik ben ook van plan om de wagen eens een goede beurt te geven. Ik heb nu de DAP900 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition besteld samen met Natty's paste wax, voor de glaze heb ik meg deep crystal polish (hoewel het geen polish is ;-p) denk wel dat white diamond betere resultaten zal geven maar i'll give it a try :) wassen en kleien zullen ook niet ontbreken.
Wanneer alles glanzend is zal ik na-foto's posten.

Idd mooie glans Virus , lijkt wel een voor en na foto als je Kenny zijn foto bekijkt . :-b