• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen

henkdo

Detailing rookie
23 jul 2011
3
0
Mijn naam is Henk en rijd sinds enige maanden in een VW Passat 130pk Tdi, kleur grijs metallic.
Sindsdien ben ik meer bezig met het netjes houden vd auto en heb zo al wat bij carclean besteld.
Ik zal nooit een top-detailler worden maar vind het wel leuk om een blinkende auto te hebben.
Groet,
Henk

Hallo Henk,
Welkom hier en wat heb je zoal allemaal al besteld/gebruikt voor je auto?
Wij zijn helemaal niet benieuwd hoor ,hoe je wagen er uitziet :-"

Groeten Danny

Foto's volgen later; mijn vrouw heeft helaas een deuk in de bumper gereden dus die moet eerst worden opgeknapt.
Zodra dit klaar is en de auto gepoetst is plaats ik wat foto's.
Ik heb inmiddels een setje Meguiars Wash en Wax + washmitt, een proefsetje Poorboys Tyre en Trims en Poorboys Wheelcleaner.
Wil nog een kleisetje, een polish en wat poetsdoeken erbij.

henkdo zei:
Ik heb inmiddels een setje Meguiar's Wash en Wax + washmitt, een proefsetje Poorboys Tyre en Trims en Poorboys Wheelcleaner.
Wil nog een kleisetje, een polish en wat poetsdoeken erbij.

zie je wel , zie je wel : het virus begint NU al om zich heen te grijpen !!!
nog ff en je hebt een garage vol !!!
(geef hem hooguit een half jaartje :lol )
maar 't is niet erg hoor , doet geen pijn (of moet in de portemonnee zijn he )
iig welkom hier !

Spijtig van die deuk,had je best al een dap900 van kunnen kopen hier!!:ja

Heb je gelijk al een reden om je eens goed te laten gaan hier in de shop,had ze maar beter moeten uitkijken:-b

Danny

Deze is voor je vrouw: :|~* of met de blote hand ,mag ook!!:lol

Welkom en veel lees en kijk plezier hier.

En pasop , voor je het weet kan je je vrouw je opgeven voor het programma " help m`n man heeft een hobby " :lol