• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ffe Voorstellen in Cleaningworld

SB7

Detailing rookie
19 mrt 2019
3
2
Hallo allemaal,

Serdal is mijn naam, ik ben een beginner en wil mij voornamelijk bezig houden met polijsten van koplampen als bijverdienste en later ook aandacht besteden aan de lak van mijn auto, waaronder een sleutelkras aan linkerzijde van voor tot achter.

Voor nu ligt de focus op het polijsten van koplampen.

Om een aantal tests te doen heb ik het eea aangeschaft en wil het doen met een boormachine. Heb nu in huis 3m fastcut, menzerna fg400, menzerna super finish 3500, meguairs plastx. 3m green pad orange medium cut en een witte fastcut foampad. schuurpapier 800/1000/1500/2000/3000.
Als coating wil ik nanolex si3d gebruiken of gyeon trim. Ik moet er eerst voor zorgen dat ik een bepaalde standaard aan kan houden.

Heb nu een aantal koplampen van de sloop gehaald om te testen, echter wil het niet helemaal lukken. Koplampen worden wel helder maar niet het gewenste resultaat.
Wetsand 1000/1500/2000/3000 3m fastcutplus en menzerna sf3500 met orange light pad.
Helaas krijg ik niet alle krassen eruit.
Ook geprobeerd met menzerna fg400–> sf3500.

Heeft dit te maken met het gebruik van een boormachine ? Graag zou ik ervaren leden willen spreken die mij wegwijs willen maken om mijn doelstellingen te bereiken.