• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ffkes voorstellen

renko

Detailing rookie
27 dec 2014
2
12
37
wernhout
Ik ben Renko van Nijnatten ben 27 jaar en woonachtig in Wernhout Noord-Brabant. Van beroep ben ik Technisch Medewerker Licht en Zwaar bij de RDW. Auto's is altijd al mijn grootste hobby geweest en het poetsen/detailen en onderhouden daarvan ook natuurlijk, want een auto blinken als een spiegel!
Zelf rijd ik op dit moment een metallic zwarte Ford C-max uit 2009 (geweldige kleur als je van poetsen houdt, want het is een swirl aantrekkende lak haha), verder heb ik nog een rode Fiat Seicento Abarth en samen met mijn vader en broertje zijn we een Alfa-Romeo Giulia Super van 1971 aan het restaureren.
Dit is volgens mij zon beetje wat ik op dit moment te melden heb, en ik ben benieuwd wat er allemaal nog te leren en zien valt hier op het forum.

Grtz,
Renko

Zwart vond ik nooit een probleem, tenminste bij mijn Mercedes was het Obsidian black een geweldige kleur die blinkte als een spiegel en waar je nooit swirls op zag, maar dat is bij de Ford wel anders.
Grtz,
Renko

Van harte welkom op het form. Ik ben het van harte eens dar de kleur zwart een prachtige uitdaging in zich heeft, zeker als je goede producten gebruikt.
Een zwarte fiesta rijder.