• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiesta red edition

Remke

Detailing addict
10 jan 2016
187
70
Zo dan nu even kort de show off van mijn redje..

Ik heb voor de 1e keer machinaal gepolijst met de dap900. Is trouwens sowieso de 1e keer dat ik een auto polijst haha.

Begonnen met mezzo op oranje. Dit gaf biet het gewenste resultaat. Toen met veloce op oranje aan de slag gegaan. Ook dit was niet wat ik er van verwachte.. Snelheid waarmee ik polijste was 5.
Door de onzekerheid die ik met de minuut zag groeien hulp ingeschakeld. @tembaco om raad gevraagd en er langs gereden. Deze heeft mij goed advies gegeven. we kwamen tot de conclusie dat ik een aardig zachte lak heb. Met wat testen tot de conclusie gekomen dat mezzo op wit eigenlijk al voldoende is. Dit nalopen met finale op zwart en klaar is kees.

Motorkap in de wax (vitreo) en op naar huis voor de rest.

Toen ik 2 dagen later na mijn werk thuis kwam met het dak begonnen. Omdat ik deze van tevoren al met mezzo op oranje geprobeerd had was 1 hit mezzo op wit voldoende en deze ook gefinished met finale op zwart.

Toen de rest...
Afgelopen zaterdag auto gewassen met mequiar gold class, karcher, gyeon smooty en droogdoek. Vervolgens auto afgeplakt.
Zondag begonnen met polijsten mezzo op wit. Ik kwam tot de conclusie dat ik 2 hits nodig had om vervolgens met finale af te maken.

Hierna alles nagelopen met blackhole en meqiuar nr16.

Man o man geen woorden voor hoe mooi ik hem vind geworden.

Op de foto is het niet goed te zien maar int eggie is die prachtig.

Hieronder enkele fotos
image.webp
image.webp
image.webp
image.webp
image.webp

image.webp

image.webp

Laatst bewerkt:
Ik geloof meteen dat ie er in 't echie nog mooier uitziet, maar ook met foto's spat ie van het scherm!!

Maar... uh... ander vraagje. Die beading foto, heb je er Fanta overgesproeid of is dit een gevalletje photoshop! ;)

• Leuk
Reacties: Aficior
Ik zie allemaal oranje druppels op die beadingfoto, hahaha. En op de foto die je net post zie ik inderdaad rood/oranje... maar met geel.

* gaat nu haar iPad kalibreren... ;) *

Nee de fiat voorlopig niet. Ben blij als ik die van mezelf krijg bijgehouden

Laatst bewerkt:
Prachtig geworden. Gefeliciteerd.
Ik dacht trouwens ook een gelige vloeistof te zien op de lak, maar zal de kleuring van de zon zijn geweest. Bijzonder.
De auto ziet er prachtig uit en fijn dat er hulp beschikbaar was. Eer van je/jullie werk en inzet.

Die mag er ook wezen !!!
Mooi werk.

Ik moet bij mij alleen de wielkuipen nog onder handen nemen.. en alle kiertjes goed schoonmaken.. had ik geen tijd meer voor..
moet zowiezo weer opnieuw wassen na dat pokke weer hier int zuiden :(

Dankjewel allemaal!!
Leuk om zo te horen van andere mensen dat je mooie gepoetste "dikke bak" hebt hahahahaha

Nogmaals bedankt.

• Leuk
Reacties: PeterS
Netjes! Aparte kleur, in de zon lijkt hij weer heel anders, maar wel mooi!:)