• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Flexibele Nilfisk slang

sand0kan

Detailing trainee
20 jun 2010
28
47
Heb nu een Nilfisk Alto 140 met zo een oprolsysteem. De slang is echter behoorlijk stug. Daardoor blijft de slang ' gekruld' en moet je het pistool ronddraaien om de krul eruit te halen.

Nu vraag ik me af of er niet een flexibelere slang is die dat dus niet heeft. Weet iemand dat zo.....google is not my friend kan niks vinden.
 
Helaas..
Omdat de slang een stalen omhulsel heeft zal deze blijven krullen,zonder dat omhulsel zal hij geen lang leven hebben.
Mijn Alto heeft ook een haspel met 15 m1 slang,ik trek deze altijd een keer in een rechte lijn en rol m dan op.
 
RedCat zei:
"Kranzle"

Kost een vermogen, maar dan heb je ook wat.
15 meter en geen krul te bekennen.

Hans


is het eigenlijk niet mogelijk om een kranzle slang op de nilfisk/alto te monteren? Als je de juiste conversiestukken gebruikt that is. Zelf ook een nilfisk en idd even recht trekken doet een hoop :)
 
Kranzle heeft gewone draadaansluitingen, dus niets geen speciale bajonetten oid.
Dus een verloop moet niet onmogelijk zijn ....

Mss iets voor onze forumeigen hofleverancier uit het Haagsche


Hans