• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam pad in Fuzion pot achterlaten?

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Ik wil graag 1 foam pad in de pot Fuzion achterlaten om deze pad dan alleen voor de Fuzion te gebruiken. Kan dit en brokkelt de pad daarmee niet af?

Ik heb eens een pad achtergelaten gedurende een 7 tal jaren in zo een pot turtlewax die nog blijven staan was in het ouderlijk huis.
De pad was gewoon volledig verpulverd.

Quincy zei:
Je schrijft met een marker gewoon Fuzion op je padje...
Of zo'n zakje nemen die je kan afsluiten met zo'n stripje ( naam ff kwijt ) en daar het padje in stoppen.
Kan ie ook niet besmet worden met andere rommel oid

Heren, het maakt niets uit of je nou met je Edding er iets opschrijft of de waxpad in een boterhamzakje doet: de pad wordt opgegeten...

Dat was ook de vraag: vreet de Fuzion de applicatorpad weg?
Ja, bij mij wel...

De vraag was niet: hoe bewaar ik mijn pad vol met Fuzion, of hoe hou ik m'n pad vol met Fuzion los van de rest?

Eerst je pad met de hand uitwassen en dan in de wasmachine, daarna opbergen in een ziplock/minigrip/hersluitbaar zakje. Ik wil je er wel een opsturen. Heb ziplocks uit de USA.
Zo doe ik het met mijn pads.:ja

@Tinus: ff pesten...Ik las het dus als zijnde algemene bewaarplek nadat ie de pad keurig had geschoond. w^^w
Of je nu in de pot bewaard of in zakje, ga er toch vanuit dat men de pad eerst schoonmaakt voordat ie waar dan ook wordt opgeborgen.

Kan mij de vraag wel voorstellen omdat bv meguiars of fuzion alle 2 een padje bij de pot leveren die je kan opbergen op een door hun bedacht plekje.

Hoe dan ook, beste is dus om schoon op te bergen en dan niet in de waxpot zelf stoppen :)

Los hiervan nog wel een aansluitend vraagje: stel je doet dus wel met een stiftje op de pad, gaat tijdje later aan de wax ( oid ),
is het dan uitgesloten dat je de troep van de viltstift niet door het middel heen krijgt, met weet ik veel wat voor gevolg dan ook van dien ?

die gripsealzakjes kun je ook bij de Ikea (laten)kopen;-)