• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foamen met een B&D PW1400K

ik had mij een paar maand geleden een Gilmour Foamaster II aangekocht maar nu ik erop terug zie had ik mij liever een foamgun willen kopen voor de karcher, omdat het schuim compacter is en beter blijft hangen op de wagen.

zijn er stukken verkrijgbaar zodat ik deze kan ombouwen om hem op de karcher te gebruiken? of ben ik bijna verplicht om me dan een foamgun aan te schaffen voor de karcher?
 
De meeste mensen die eerder een golmour gekocht hebben, hebben deze verkocht en in de plaats daarvan een foamgun voor de HD gekocht.
 
ik heb geen moment spijt gehad van mijn HD foamgun; vind het super!
2 cm supafoam, rest vh flesje langzaam aanvullen met warm water, instellen op 90% maximaal schuim (anders is het schuim wel erg dik, en is het flesje binnen 20 sec leeg), alles dik inspuiten (let op; als het flesje bijna leeg is spuit de HD in verhouding veel meer water waardoor het net aangebrachte schuim er weer half af spoelt), 5 minuten wachten (toiletbezoek), afspuiten met de HD of afspoelen met de slang.
 
denk dat ik er mij één ga aanschaffen voor de HD. en SSF ook natuurlijk.:)^
:rules
Morgen ook nog een bestelling plaatsen :-b