• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foamlans blijft klem zitten in karcher

MartijnIbi

Detailing rookie
24 mei 2008
167
0
Sinds de laatste tijd merk ik ineens dat de Karcher HD foamlans slecht los te krijgen is uit het "handvat" van de Karcher. Voorheen had ik hier nooit last van, maar nadat hij nu een aantal maal is gebruikt begint dit te komen.
De foamlans is niet beschadigd, en de normale hulpstukken gaan prima los in de Karcher.

Hebben meer mensen dit gehad en zoja, How do you fix it :D

Ook een beetje vasline of de messing kop van de foamlans wilde niet helpen :sob:
 
Bij mij is het niet veel anders. Ik heb het eindstuk ingesmeerd met vaseline en dat werkt na een aantal keer aan en af koppelen al een stuk beter. Nu draai ik meestal de aansluiting een kwart slag en geef dan een kneep in het pistool. Foamgun goed vasthouden, want hij schiet los...
8o
 
Weet niet of dit een oplossing kan zijn..
Maar de veer in het karcher pistool ,die de koppeling aandrukt tegen het uiteinde kan je eens proberen te smeren.. Mss is het gewoon die veer die zeer stroef is geworden.

Ik heb eerder problemen met de gewone lans ipv de foamlans.. :weetniet
 
davejanssen zei:
waarom moet die eruit dan? :-"

Je spoelt de auto toch af met gewoon een waterstraaltje :D

Af wel ja, maar voor dat ik foam spoel ik de auto voor en gebruik de karcher ook om bijvoorbeeld mn tegels schoon te spuiten ;)