• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

foamspuit : werkt ie normaal ??

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
Mijn foamspuit spuit idd wel schuim , maar in stukken (net zoals mijn HD eerst 4 sec. wel ging en +- 2 sec. niks en zo verder....)

Mijn Hd werkt nu echter prima , enkel de foamspuit heeft nu zo'n "kuren" .

Is mijn afstelling misschien niet goed, of moet ik er meer achter zoeken.

Ik heb de spuit ff getest met s&s van poorboys , het schuimde wel goed maar de werking sloeg dus tegen.

Iemand die raad weet ??:rules

Alvast bedankt !!

Waarom niet met de bijgeleverde foam Danny. :-"

Bij wel genoeg schuim, niet echt een ''dikke'' laag, volgende keer wat meer foam gebruiken denk ik.

heb de gewone s&s genomen om te ....testen op de buur zijn wagen (die man kan de zijne niet meer poetsen en heeft me vroeger veel geholpen door taxi te spelen voor mijn vrouw :-b )

ik ga de regeling ff bekijken , de HD kan misschien ook te veel druk geven (te krachtig voor de spuit)

maar er wordt aan gewerkt en de volgende keer neem ik de foamshampoo hoor :ja

Ik gebruik Autobrite - Super Snow Foam en werkt perfect voor een dikke schuimlaag.
De afstelling heb ik op minimaal staan, dus de bovenste knop richting de - waardoor deze bijna dicht is.
Het voorste zwarte gedeelte ook bijna dicht draaien, bij mij staat de opening +- 2mm. open.

het probleem is niet de hoeveelheid schuim , echter wel de constante druk die dus niet blijft door de opening van de foamspuit komen .....

aan de afstelling wordt gewerkt , heb nu geen auto die vuil is maar als er iemand tot hier wil komen :lol

Hmmm vreemd. Ik zeg hd uitzetten, zonder lans of foamgun je pistool inknijpen voor 2 minuten zodat het apparaat zonder druk opbouw water vloeit en dan nog eens proberen. Misschien een ontluchtingsprobleempje