• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Wat heb je voor auto?

Waar twijfel je tussen dan?

Mijn visie als het gaat om Forced DA versus hoge uitslag machines en dan even los van het merk:

-Forced DA zullen wellicht iets beter kunnen corrigeren dan hoge uitslag machines.

-Hoge uitslag machines hebben een goede balans waardoor ze erg fijn werken (Forced Da zou naar verluid wat "tegenwerken/trekken" tijdens het werk).

-Een (bv) Bigfoot kan heel goed corrigeren maar blinkt uit in de finish vanwege de hoge uitslag en balans van de machine is ook erg goed.

Wat ik verder nog wil meegeven om over na te denken.

-Eigen auto moet je 1/2 keer corrigeren en voor de rest moet je em vooral bijhouden en draait het dus vooral om de finish. Doe je hobbymatig veel auto's wordt snel corrigeren van de lak ook belangrijker.

Mijn eigen auto heeft veel grote vlakken/panelen waardoor ik met de 21 echt vaart kan maken qua polijsten dus ik bespaar redelijk wat tijd ivm bv een DAP900. Maar goed je moet de machine ook afstemmen op de auto's die je wil doen imo.