• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Focus cabrio

frada

Detailing trainee
2 jul 2011
99
37
53
Hallo allemaal

Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze Focus cabrio onder handen genomen heb maar na hier zoveel mooie verhalen gelezen te hebben denk ik dat deze er ook wel bij mag.
Ik ben nog maar een beginner en moet het dus doen met de middelen die ik ter beschikking heb en moet ook nog veel bij leren.

Daar gaan we dan:

Als eerste ben ik begonnen met het reinigen van het interieur. (zag er afschuwelijk vuil uit)
Dit heb ik met Meg’s APC en een Magic cleaning sponge ingewreven en vervolgens met een Meg’s microfiber afgeveegd.

Voor
200511018.webp

Na
200511030.webp

Vervolgens ben ik aan de lederen bekleding begonnen.
Dit heeft dezelfde behandeling als het interieur gekregen. Vervolgens heb ik het een voeding gegeven met een product wat ik lang geleden eens gekocht had. (Holts) Rare merknaam voor leder maar het had voor mijn mening wel een mooi resultaat. (en het is nu ook op dus …)
Toen ik er aan begonnen was dacht ik er nog net op tijd aan om hier een foto van te nemen om het verschil aan te tonen.

200511034.webp

En dit is het resultaat:
200511036.webp

De volgende stap was de motor ruimte.