Nu ik eindelijk snap hoe ik e.e.a hier online kan zetten, heb ik maar besloten de poetsprojectjes met jullie te delen.
Foto's maken is nog niet echt mijn ding, maar tips zijn natuurlijk van harte welkom.
Tijdje terug een Ford Focus van de buren van mijn ouders maar eens onder handen genomen. Het betreft een ouder stel van rond de 80 jaar. Die man is helemaal gek van auto's maar helaas zelf niet meer in staat om deze bij te houden.
Dus in deze heb ik over mijn hart gestreken en aangeboden dit een keer voor hem te doen. Pro bono :whistle:
Gebruikte materialen:
-Megs Goldclass shampoo
-Megs klei
-Megs M105 op rotary en M205 op de nieuwe Megs Soft buff 2.0 pads. gefinished met DA
-PB Black Hole als glaze
-PB Natty's Paste wax Blue
-Megs Tyre Gel
-Megs wheelbrightener
-Iron-X
-Megs wheelwax
-Megs glasscleaner
-Megs APC 1:4
Foto's maken is nog niet echt mijn ding, maar tips zijn natuurlijk van harte welkom.
Tijdje terug een Ford Focus van de buren van mijn ouders maar eens onder handen genomen. Het betreft een ouder stel van rond de 80 jaar. Die man is helemaal gek van auto's maar helaas zelf niet meer in staat om deze bij te houden.
Dus in deze heb ik over mijn hart gestreken en aangeboden dit een keer voor hem te doen. Pro bono :whistle:
Gebruikte materialen:
-Megs Goldclass shampoo
-Megs klei
-Megs M105 op rotary en M205 op de nieuwe Megs Soft buff 2.0 pads. gefinished met DA
-PB Black Hole als glaze
-PB Natty's Paste wax Blue
-Megs Tyre Gel
-Megs wheelbrightener
-Iron-X
-Megs wheelwax
-Megs glasscleaner
-Megs APC 1:4