omdat mijn eigen auto met 'n kapotte dynamo staat en ik toch naar m'n werk moet morgen, is m'n zusje zo lief geweest om haar auto morgen ter beschikking te stellen. ze vroeg zich ook af of er aan haar Kaatje nog eer te behalen was.. ik zei: Natuurlijk! en vanmiddag maar meteen even 'n stukje gedaan. de rest komt van de week wel.
eerst maar eens om de auto gelopen. en 'n beetje te vroeg gejuigd.....
rare vlekken...
scheur in de lak EN het plamuur eronder :s
roest....
nou toch maar gewassen volgens het bekende systeem alvorens eerst lastige delen/rubbers etc met apc en borsteltje behandeld te hebben.
omdat er weinig tijd was heb ik me eerst beperkt tot het clayen van de motorkap en de voorschermen.
dit was alleen van 'n halve motorkap...
vervolgens de motorkap en de zijschermen behandeld met de dap:
ssr2 op oranje
ssr1 op wit
finale op zwart
vervolgens 'n laagje black hole en afgemaakt met 'n laagje DJ rainforest rub en de trims/bumpers met PB trim restorer.
wordt vervolgd
eerst maar eens om de auto gelopen. en 'n beetje te vroeg gejuigd.....
rare vlekken...
scheur in de lak EN het plamuur eronder :s
roest....
nou toch maar gewassen volgens het bekende systeem alvorens eerst lastige delen/rubbers etc met apc en borsteltje behandeld te hebben.
omdat er weinig tijd was heb ik me eerst beperkt tot het clayen van de motorkap en de voorschermen.
dit was alleen van 'n halve motorkap...
vervolgens de motorkap en de zijschermen behandeld met de dap:
ssr2 op oranje
ssr1 op wit
finale op zwart
vervolgens 'n laagje black hole en afgemaakt met 'n laagje DJ rainforest rub en de trims/bumpers met PB trim restorer.
wordt vervolgd