• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford ka

imported_Rene

Detailing rookie
22 nov 2010
71
7
wat een leuke en leerzaame dag was het zaterdag in lelystad.
voor mij de eerste keer dat ik zo,n evenement meemaakte.
ik heb nog geen dap 500/900 ,dus alles nog met het handje.
eerst vrijdagavond de auto goed gewassen met de bonespons en meguiars nxt
shampoo,afgedroogd met de pb wafvle doek.
zaterdagochtend 7,30 uur geariveerd op de eendenweg in lelystad om 8,15 begonnen.eerst met de witte handpat de monello finale gedaan,hierna de black hole op een zwarte handpat toen een laagje collinites 845 met de gouden concours handpat.toen wilde ik nog een laagje natty,s paste bleu aanbrengen
met de rode handpat ,zei mijn aardige buurman danny,probeer eens een potje van mij,duwt hij een potje purple haze pro in mijn handen van dodo juce.
wat een fantastishe wax is dit zeg,zeker op donkerblauw,danny nogmaals bedankt voor je adviesen en gebruik van je wax,ik ben supertevreden over het resultaat aangezien mijn auto bijna 6 jaar oud is en 140,000 km werkervaring heeft,voor mij zeker voor herhaling vatbaar als er weer zo,n leuke dag is´.
oh ja alles uitgepoets met de poorboys doeken diversen kleuren
velgen ook in de collinites 845 gezet.
bumpers geverfd met de valma bumperverf antraciet gewoon met de kwast.

mvg rene.:)^]
 
allemaal bedankt voor de positieve en leuke reacties,en ja marcel ,ha ha het is zeker een leuk ka-dootje geworden.de purple haze pro is echt fantastisch ook zeker met aanbrengen/uitpoetsen en mooie diepe glans,maar de poorboys en collinites 845 vind ik ook fantastisch hoor,en toch een iets leuker prijskaartje.
wat ik ook nog eens wil proberen is de top wax van mothers vloeibaar,ben er erg benieuwd naar,en maandag in de aanbieding.
was wel rot voor je dat je met een lege accu stond,is het allemaal weer goed gekomen.anders mischien wel zo verstandig voor de winter er een nieuwe in te zetten,kan je weer jaren voorruit.

groetjes rene.
 

Vergelijkbare onderwerpen