• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford ka

imported_Rene

Detailing rookie
22 nov 2010
71
7
zaterdagochtend heeeeel vroeg naar lelystad gereden,in de hoop nog mee te kunnen doen aan de deataildag,en ja,ik had geluk er waren een paar uitvallers.
vrijdagavond de ka al erg goed gewassen met een lekker warm sopje met meguiars nxt shampoo en the bone spons en de pb wafvre droogdoek.
zoals gezegd ik arriveerde 7,15 uur op de eendenweg in lelystad,nog roetje donker,was lekker makkelijk zoeken naar nummer 11,afijn 8.15 uur kon ik beginnen met de klus,ik heb nog geen dap 500/900,dus alles met het handje:-"
begonnen met minello finale op een witte handpad,vervolgens de black hole op een zwarte handpad,toen een laagje collinites 845 op de gouden councoers pad,toen wilde ik nog een laagje natty,spaste bleu aan brengen op de rode handpad,toen zei me aardige buurman danny probeer eens een potje van mij,duwt ie een potje purple haze pro van dodo juce in mijn handen,wat een fantastishe wax is dit zeg,zeker op donkerblauw basislak,danny nogmaals bedankt voor je adviesen en gebruik van de wax,ik ben zeer tevreden met het resultaat,aangezien de ka bijna 6 jaar oud is met 140,000km werkervaring,en altijd buitenstaat,de velgen nog in de cllinites 845 gezet.de bumpers geverfd met valma bumperverf antraciet ,alles uitgepoetst met diversen poor boys micro doeken,ik vond het een zeer leuke en informatief rijke dag,zeer zeker voor herhaling vatbaar,ik was om 19.00 uur weer thuis compleet gesloopt,maar wel met een mooie glimmende ka, iedereen tot ziens.

mvg rene.

Netjes hoor. Alleen foto055 is die lak opnieuw gespoten of is hij altijd een beetje "sinaasappelachtig" geweest?
Verder idd respect voor het handenarbeid. Weet wat het is bij gebrek aan een dap :-p

allemaal heel erg bedankt voor de positieve reacties,ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met deze verslaving ,maar het gaat steeds beter,en diving disaster
het was mij ook opgevallen op foto 55 ,in het echt is de lak superglad en heeft een reflectie en glans,niet normaal,zeke als je savonds bij een benzinepomp staat met die blauwachtige tl buisen,de auto is nooit overgespoten,mischien is het de hoek van camera,dat het een beet raar overkomt.

groetjes rene.

Ik was stiekum toch jaloers op je Rene, jij kon rustig een sjekkie roken terwijl ik met de dap stond te buffelen om het af te krigen.

Maar de Ka stond er top bij :-)^

Hoi René, graag gedaan hoor. Er is zaterdag weer een Dodofan geboren:) In het daglicht zie je pas echt hoe netjes hij erbij staat:-)^

Hoi Rene,

Je Ka stondt er zaterdag echt schitterend bij hoor !
Zoals die van jou ga je geen 2de vinden ;)

Groetjes wilma

hoi reny,ja dat is een voordeel als je rugzak model auto,tje hebt ford ka
heb je af en toe even tijd voor een sjekkie,maar jouw auto zag er ook keurig uit hoor,maar tjeetje wat een asortiment spullen heb jij zeg,bij mij gaat het net in een plastic tas,ha,ha.en danny leuk dat ik naast je stond en mij een hoop uileg kon geven over van alles en nog wat.mischien zien we elkaar allemaal weer bij een volgende meating.

groetjes rene.

hoi wilma,dank je wel voor de positiefe reactie,jullie hadden het echt super goed georginiseerd zeg,de volgende detail dag kom ik zeker weer.

groetjes rene.