• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foto’s uploaden

Hean

Detailing guru
2 nov 2020
751
128
38
Zuid-oost Brabant
D4AE5BA8-113F-4DA3-BD94-A67FC8DADFBB.jpeg



Laatste tijd ervaar ik problemen met het uploaden van afbeeldingen in een nieuw bericht.

Waar je voorheen gewoon foto’s tussen de tekst in kan invoegen werkt dat niet meer en worden de foto’s boven in het bericht ingevoegd. Gelukkig vaak wel in volgorde van toevoegen.

Hoe ik nu een bericht maak is eerst alle foto’s invoegen en dan de tekst er tussenin typen. Dit werkt ook niet altijd want soms halverwege het invoegen van meerdere foto’s springen ze dan automatisch weer naar de bovenste regel waardoor de foto’s dus niet meer in chronologische volgorde staan.

Hoop dat het een beetje duidelijk is?

(Heb als laatste een foto ingevoegd en zoals je ziet komt hij dus boven in het bericht te staan, dit ondanks dat ik de cursor onder aan het bericht heb gezet)

Ik ervaar dit probleem met de iPhone 11 pro Max met iOS15.
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr
Heb ik idd ook. Als ik ze dan verwijder en middels het miniatuurtje onderin opnieuw invoeg dan krijg ik ze wel op de juiste plek, beetje omslachtig.
 
@Hean - Is dat sinds de 'miniaturen' ook ineens groter zijn?

Via mijn PC met Chrome heb ik geen problemen en via Samsung Internet op mijn phone ook niet. Wep viel het op dat de miniaturen 2-3x zo groot zijn dan eerder.
 
Ja grote kans. Las laatst dat iemand dat opviel. Is nu denk ik een week of anderhalf/twee dat ik dat probleem tegen kom.

Maar het kan ook goed aan de nieuwe ios15 liggen.