Hallo allemaal,
Om een kort verhaal lang te maken;
Mijn naam is Frans en kom uit het zuiden van Noord Brabant/onder Eindhoven.
Mijn (hobby) auto is een Honda Del Sol VTi-E uit 1994. Dit is de 3e generatie van de CRX-serie en een targa-model i.p.v. een coupe.
7 1/2 jaar geleden aangeschaft en de meteen begonnen met poetsen en tectyleren (het blijft Japans pisbakkenstaal)
Tectyleren
Schoonmaken wielkasten
Motorruimte bij aanschaf;
Interieur;
Groene bekleding en de kleine matjes zijn gemaakt door mijn vrouw
^
De lak is nog steeds origineel, maar ik wil deze gaag swirl free maken. Als ik de moed bijelkaar geschraapt heb, wil ik deze gaan polijsten. Buiten wat steenslag en een paar krassen is de lak wel in goede staat.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Waar staat de E voor in VTi-E (bedankt voor het aanpassen van de link
)
Ik gebruik op dit moment hoofdzakelijk Meguiars NXT, wat me erg goed bevalt. Heb nu eenmaal een tik, dat als ik voor een bepaald merk ga, dat ik daar dan zo min mogelijk van afwijk :weetniet (een afwijking dus)
Gedeelte van mijn poetsspullen
Dat ben ik, maar vooral mijn auto, als er vragen zijn lees ik het wel.
Om een kort verhaal lang te maken;
Mijn naam is Frans en kom uit het zuiden van Noord Brabant/onder Eindhoven.
Mijn (hobby) auto is een Honda Del Sol VTi-E uit 1994. Dit is de 3e generatie van de CRX-serie en een targa-model i.p.v. een coupe.
7 1/2 jaar geleden aangeschaft en de meteen begonnen met poetsen en tectyleren (het blijft Japans pisbakkenstaal)
Tectyleren
Schoonmaken wielkasten
Motorruimte bij aanschaf;
Interieur;
Groene bekleding en de kleine matjes zijn gemaakt door mijn vrouw
De lak is nog steeds origineel, maar ik wil deze gaag swirl free maken. Als ik de moed bijelkaar geschraapt heb, wil ik deze gaan polijsten. Buiten wat steenslag en een paar krassen is de lak wel in goede staat.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Waar staat de E voor in VTi-E (bedankt voor het aanpassen van de link
Ik gebruik op dit moment hoofdzakelijk Meguiars NXT, wat me erg goed bevalt. Heb nu eenmaal een tik, dat als ik voor een bepaald merk ga, dat ik daar dan zo min mogelijk van afwijk :weetniet (een afwijking dus)
Gedeelte van mijn poetsspullen
Dat ben ik, maar vooral mijn auto, als er vragen zijn lees ik het wel.