• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fudd komt zich ook even voorstellen

Fudd

Detailing rookie
28 jun 2011
54
0
Hey,

Een Belgie hier van zo'n 32 jaar, toch nog net iets ouder dus dan men nieuwste wagentje, een audi cabriolet van '92. Tot nu toe altijd de hogedrukspuit wasboxen gebruikt voor het kuisen van de wagen.
Maar op deze audi ben ik echt verzot en die wil ik wat meer vertroetelen. Tot zo n weekje geleden wist ik niets van dit detail wereldje af maar door aan aantal verhalen (met fotos) op het audiforum kreeg ik al snel de kriebels om me hier ook aan te gaan wagen. Gelijk eeen bestellingetje geplaatst alhier en hopelijk word dit een van de dagen afgeleverd (zit ergens in de afleveringsroute bij tnt nu).
En dan kan ik dit weekend voor de allereerste keer me eens echt gaan uitleven op men nieuwe wagen (die gelukkig lekker vuil werd afgeleverd :p )

picasso zei:
He Fudd welkom hier , Boom ligt niet ver van Stekene . ;-)

zou kunnen, maar om eerlijk te zijn zonder een goede gps geraak ik amper 3 gemeenten verder zonder verdwalen :)
dus stekene kan wat mij betrefd net zo goed op 10km als op 100km liggen, maar toch leuk te zien dat ik dan niet de enige (toekomstige) poetsaddict uit de regio ben :)

*edit : moet dringend leren quoten :)

Welkom en veel leesplezier hier!

Ps Stekene is niet zo moeilijk te vinden, het ligt onder picasso's enorme collectie detaillingspullen...:lol ;)

Virus zei:
Welkom en veel leesplezier hier!

Ps Stekene is niet zo moeilijk te vinden, het ligt onder picasso's enorme collectie detaillingspullen...:lol ;)

enorme collectie he ? mss stekene dan toch ma es opzoeken op een kaartje o:-)

@kabouter, zal fotootje plaatsen als ik thuis geraakt ben

hallo,
Welkom in deze prachtige,wonderlijke wereld:lol

Genoeg gelachen,ernstig dus nu: wat heb je besteld????????????
Heb nog in Boom 10 jaar gewerkt en kan dit dus ook zonder gps vinden :-b (krekelenberg)

Veel poetsfun en veeeeeeeeeeeeeeeel foto's natuurlijk :ja

Danny
ps: pas op !!! is zeer verslavend,voor je het weet bestel je voor de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer en de jaja 5e keer ook nog hoorrofl

grandscenicman zei:
Genoeg gelachen,ernstig dus nu: wat heb je besteld????????????

mijn gehele starterspaketje bestaatnu uit :

Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm
Mothers Wax - Mothers - Ultimate Wax System - kit
Poorboys World - Microfiber Applicator
Rain-X - Rain-X - 200ml
Mothers Wax - Plastic Polish - 236ml (voor een poging men cabrioraampje toch iets doorzichtiger te krijgen)
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
Mothers Wax - Chrome Polish - 236ml
WheelWax - WheelWax - 256gr
Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner (APC) - 3780ml
Mothers Wax - Back to Black (Naturally Black) - 236ml (kan ik dit ook gebruiken voor het interieur en vb het deksel van de ruimte voor de soft top?)
Mothers Wax - Leather Conditioner - 355ml
Valma - Velgenborstel
Poorboys World - Mega Plush - Blauw - 39x39cm

grandscenicman zei:
ps: pas op !!! is zeer verslavend,voor je het weet bestel je voor de 2e keer en de 3e keer en de 4e keer en de jaja 5e keer ook nog hoorrofl

te laat, die bestelling zijn eigenlijk 2 bestellingen samen nu, 2dagen na men eerste bestelling vond ik dat ik toch nog een en ander mistte :)

Paulus de Boskabouter zei:
Welkom mede B3 rijder! Ook een 5 cilinder?

ben je eigenlijk zeker dat dat een B3 is, dacht zelf een b4 maar nu laat je me twijfelen :)

wou paar fotootjes plaatsen zoals gevraagd maar lukte me niet zo meteen, hopelijk is een linkje naar men
voorsstellingsdraadje op het audiforum ook goed, daar staan de plaatjes erbij

audi cabriolet '92

Welkom!

Plaatjes op Audi forum trouwens alleen voor leden. Hier dus nog maar even oefenen met foto's plaatsen.....:rules

SLK zei:
Welkom!

Plaatjes op Audi forum trouwens alleen voor leden. Hier dus nog maar even oefenen met foto's plaatsen.....:rules

bij deze :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Paulus de Boskabouter zei:
:schaam Zelfs de Audi kenner is soms niet helemaal helder.....B4 uiteraad! :)_[]

is maar da ik zeker ben voor tegen dat ik de moed bijeenraap en er wil aan beginnen knutselen (2 linker handen helpen niet echt dus kan ma beter zeker zijn welk type ik aan werk :) )

@foto's: er hangen nog wat vliegenlijkjes aan je nummerplaat:lol

Voor de rest zoals ik al eerder vermeld heb aan je:topspullen!!
Mothers wax is echt een blijver voor mij.:-b

Danny