• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fudd komt zich ook even voorstellen

die fotos zijn van de vorige eigenaar (nu ziet ie er nog steeds t zelfde uit hoor) maar vanaf zaterdag hopelijk ene heel eind frisser :)

spulletjes vanmorgen gaan ophalen, de shampoo riekt alvast lekker, over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen, maar na wat ik gelezen heb ben ik er gerust in

:lol de schampoo "RIEKT" alvast lekker ... nen echte Belg !

Van waar ben je ongeveer in Belgie waarde landgenoot

Dominic zei:
:lol de schampoo "RIEKT" alvast lekker ... nen echte Belg !

Van waar ben je ongeveer in Belgie waarde landgenoot

en ik maar men best doen men taalgebruik onder controle te houden op dit nederlands forum :)

ben van Boom ligt in de ruppelstreek, provincie Antwerpen

grandscenicman zei:
@ dominic : zet dan gewoon je gemeente in het voorziene vakje"locatie" ,of mogen wij niet weten waar jij vandaan komt??

Danny

is riskant he grandscenicman, als ik t zaterdag zwaar verpruts ga ik geheid de dichtsbijzijnde lastigvallen ;)

Wat een beauty zeg, erg mooi lederen interieur! Wat ik persoonlijk wat minder vind zijn de velgen. Wat erg mooi staat onder de Cabriolet zijn Bolero velgen:

audi-80-cabrio-bolero-17-zoll-9000934140322782779.webp

:love

Paulus de Boskabouter zei:
Wat een beauty zeg, erg mooi lederen interieur! Wat ik persoonlijk wat minder vind zijn de velgen. Wat erg mooi staat onder de Cabriolet zijn Bolero velgen:

audi-80-cabrio-bolero-17-zoll-9000934140322782779.webp

:love

hey thx, ben er ook erg zot op, had nooit gedacht verliefd te worden op en wat meer ouderwets type wagen, tot ik deze zag dus.
wat die velgen betrefd heb je helemaal gelijk. Hopelijk vind ik binnenkort iets mooi om eronder te zetten, liefst iets met wat meer spaken dan die er nu onderstaan.
Maar word wel weer eerst wat sparen, poetsspullen zijn niet al te goeikoop he , en als ik hier nog lang blijf verder lezen dan ga ik binnenkort ook nog dromen van een DAP :)

Eerst en vooral een nieuw dakje halen, t geen er nu opstaat is echt versleten en in veel slechtere staat dan de wagen.
Momenteel is enige da ik er aan miszie een beetje schade aan de bestuurderszetel (van het instappen) paar lichtre krasjes op de lak. En de verlichting/achtergrond van de wijzerplaten in het dashboard kan ik mss ook nog iets aan doen. en dan natuurlijk de audio naar iets hoger lvl brengen, en wil ook graag van die witte pinkertjes :)

Tegen dat ik dat allemaal achter de rug heb (zal wel even duren want ben nu niet bepaald een ervaren automechanieker :) )ga ik achter velgen aan

Voor de beschadigingen aan het leder kun je Colourlock gebruiken. Kun je op kleur bestellen (lederverf) Google er maar eens op! (mag geen commerciele links plaatsen vandaar)

Ik ben smoorverliefd op dit type wagen, rij zelf de Avant! Mischien toch maar eens met de vrouw overleggen om de A1 in te ruilen op een Cabriolet......antwoord vrouw des huizes: NEE niet nog meer van die oude bakken!

Paulus de Boskabouter zei:
Voor de beschadigingen aan het leder kun je Colourlock gebruiken. Kun je op kleur bestellen (lederverf) Google er maar eens op! (mag geen commerciele links plaatsen vandaar)

Ik ben smoorverliefd op dit type wagen, rij zelf de Avant! Mischien toch maar eens met de vrouw overleggen om de A1 in te ruilen op een Cabriolet......antwoord vrouw des huizes: NEE niet nog meer van die oude bakken!

met de A1 overleggen om de vrouw in te ruilen voor een Cabriolet ?? :party

Oh had al wel gehoord van colourlock maar dacht dat dit een onderhoudsprodukt was, bedankt voor de tip. ga ik dan zeker eens googelen. Moet je dan de exacte kleur(code) kennen van het leer ? want daar heb ik namelijk geen idee van.

ps de schade aan het leer waar ik het over heb is redelijk goed te zien op de laatste foto

Het leder heeft een naam, bijvoorbeeld de wagen van mijn broer is een A6 met een beige leder interieur, deze kleur heet: Twist. Mijn Avant RS2 heeft zwart leder en deze heet: Soul Black. OP de site klik je Audi aan en dan verschijnen alle leder Fresh kleuren.

http://www.colourlock.nl/index.php?audi

Even kleur opzoeken, of vragen bij je dealer.

bedankt !

het idee dat ik die slijtageplekken ga kunnen bijwerken geeft me nog meer zin men interieur eens goed onder handen te kunnen nemen