• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

full detail beige interieur Opel Signum 2003

Bartjebart zei:
APC is daar ook niet echt voor geschikt (zoals je hebt ondervonden i.v.m. de schuimende werking). APC Plus van Meguairs is bijvoorbeeld wél geschikt, want die schuimt maar weinig. En zo zijn er nog wel een aantal ander speciale extractorvloeistoffen.

Mooi werkje Wim :-)^

@bartjebart: die apc plus is momenteel niet meer te verkrijgen bij cc maar ze zijn er mee bezig om deze terug in de shop te krijgen
grtz johan

Hallo,
die buitenkant heb ik niet gedaan die dag. Tim die me hielp heeft inmiddels ook een DAP en heeft die inmiddels zelf gedaan.
Die foto's hebben we nog tegoed....ik heb ze zelf ook nog niet gezien ;-) Maar ik heb het volste vertrouwen in hem hoor...hij heeft het poetsvirus ook serieus te pakken...

dus nog even geduld...en die verschijnen wel. tip : z'n nickname is Timmeke Tim :-"

Ik heb de buitenkant gedaan verleden weekend.
Zoals gezegd: een vluggertje en misschien niet zo "detailed" als ik voor mezelf wou doen.

HELAAS heb ik nog geen deftige foto's :|

Gisteren wel even voorbijgelopen en met de GSM enkele foto's genomen;

Wim heeft hem vooraf gezien, hij had geen massa's swirls, maar toch voldoende in combinatie met wat plekjes allerhande en wat (lichte) krasjes.

Swirls zijn pleite, zo ook krasjes (zelfs de redelijk erge) en de krasjes die door de lak zitten zijn haast onzichtbaar door de black hole :-d

Voor een quicky (3u incl. wassen) lijkt me dit behoorlijk :ja

Je voelt wel dat de dap 500 ietsje minder heeft dan de 900... ik gebruik de 500 op zen hoogste stand.
Maar blijkbaar krachtig genoeg zo :-b

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]