• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Detail] Porsche 993 Targa MY1996

bartr123 zei:
:jippie Ik heb een bak bier gewonnen met de voorspelling van de topic titel...
Nja, dat was ook niet moeilijk :p

Mooie detail weer heren, iedere keer kijk ik toch weer naar die brug en hoe makkelijk dat dat moet werken.

Minieken zei:
Prachtig,
Is er mss sprake van een C-Quartz clinic?
Ik zou m'n auto ook graag zo'n laagje cadeau doen, maar ik durf der alleen niet zo goed aan beginnen... Lijkt me niet voor beginners.
Op naar de volgende 'Bella'!:-)^

Ik sta zelf ook al een tijdje in twijfel om het product te gebruiken, maar zou het idd niet willen verkwisten.
Video-tutorial zou denk ik ook al een goed iets zijn.

Ontopic:

Mooi werk heren, prachtwagen geworden!

goedemorgen zeg! wat een glans :love kan me levendig indenken dat de eigenaar hier ook echt dik en dik tevreden mee was?

Wow, wat een mooie bolide :love met dito detail !

De C-Quartz maakt me ook steeds nieuwsgieriger :-" maar zoals een aantal hierboven al een aantal malen aan de orde is geweest: how to :weetniet

Timelapse erbij gezet. Er is wat in geknipt, er mag maar 15minuten in een filmpje en opsplitsen voor 2 minuten extra film is een beetje teveel van het goede.

Weer waanzinnig gaaf om te zien, goed werk Dennis !

Wel / niet eerder opgevallen cq besproken: zag dat Dennis een aantal keren de oranje doek op de zijkant van de Porsche leggen tijdens het rotarywerk: zodoende extra bescherming.
Klinkt logisch maar viel mij zo ineens op ( had er zelf eigenlijk ook nooit zo 'naar gekeken' tijdens het werk )

Opvallend maar bewijst het ook maar weer eens: voordat men gaat polijsten etc, dan zie je de Porsche op de brug staan;
als je dan er naar kijkt dan denk je:"mwah niet veel aan doen, blinkt als een tiet" .... inmiddels weten we beter, maar wellicht leuk om
aan vrienden/kennissen te laten zien dat mooi van ver eigelijk ver van mooi is !

@ Soeper: vind jij 20 uur snel?

Geweldig resultaat, maar dat is eigenlijk bij alle auto's die de CC-studio uitkomen. Welke superlatieven hebben we nog?

Nogmaals erg mooie detail!

even deels offtopic, maar ik mis toch de details. ik weet dat ze gedaan zijn maar toch.
ik snap dat less is more geld bij een show off.
maar misschien is het toch verstandig een diventa bella review te splitsen in 2 of 3 onderdelen.
-clean, interior.
-polish
-protect

Zo krijgt de lezer lezer toch de makkelijke lees structuur mee, maar zijn wel alle details zichtbaar. en kan er dieper worden ingegaan op de werkwijze.
iets waar wij/sommige van ons veel van kunnen leren.

een aankomende klant van diventa bella, ziet ook meteen met hoeveel precisie jullie te werk gaan. iets wat niet helemaal duidelijk is bij deze show-off.

ik lees de Details van het studio gedeelte op DW graag. deze zijn erg gedetaileerd :)
einde offtopic.:-)^

@Bartezzz, Goede tips! Wat me wel steeds meer opvalt op DW is dat er heel veel foto's van hetzelfde erbij zitten.
Let er maar eens op, 4-8 foto's van swirls vooraf, aan 2 heb je ook genoeg. Ook onscherpe en slecht belichte foto's zitten er vaak tussen.

Beter 10 goede foto's dan 40 waarvan ruim de helft onnodig, onscherp of niets toe voegt aan de write up.
Ik merk aan mezelf dat ik bij zo'n write up als een malle zit te scrollen omdat ik de swirls nu wel gezien heb. Ook 4 verschillende foto's van alle 4 de vieze velgen is ook niet nodig.

Nu ben ik absoluut geen ster in foto's maken maar sommigen maken het wel heel erg bont. Je detailed Ferrari's e.d. maar foto's maken met een huis-tuin-keuken dingetje, dat snap ik niet.

Prachtig resultaat. Ik bekijk dit topic en er komt een exact dezelfde Porsche voorbij rijden:-d

Misschien een brutale vraag, maar wat wordt er ongeveer gerekend voor zo'n detail ?