• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fuzion refill service

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik heb het eens eerder op dit forum gevonden. Maar de search laat me nu aardig in de steek. Kan oude posten niet weer vinden.

Het gaat om de Fuzion wex, ze hebben voor de duurste uitvoering een gratis refill service. Maar is gratis echt gratis of moet ik rekenen op verzendkosten heen en weer terug? Waar wordt het potje hergevuld? Zijn er mensen die ervaring hebben met de refill service?

Produkt: https://www.Carclean.com/product/Wolfgang/Fuzion_Carnauba_Polymer_Concours_Estate_Wax_227ml_WG-9900_100964

Je kan het op 2 manieren doen:
-ophalen, lever het certificaat in en je krijgt een nieuwe pot (wel even bellen/mailen of we die wel op voorraad hebben!!!)
-versturen, stuur je certificaat op en wij sturen een nieuwe pot. Verzendkosten zitten er NIET bij inbegrepen. Die zal je wel zelf moeten dragen. Uiteraard kan de pot wel gecombineerd worden met een bestelling.

Het is ook mogelijk het certificaat direct bij je bestelling in te leveren. (even als opmerking aangeven bij je order), en dan krijg je direct twee potjes thuis gestuurd. Dit vertelde Tim mij op de DAP clinic.

Certificaat lekker en een enveloppie stoppen.

Postzegel er op richting bergschenhoek, begeleidend briefje erbij dat je ook nog een bestelling plaatst. En dat de nieuwe pot gewoon bij je bestelling kan.

Zo heb je ook nog een beetje eer van je certificaat!

(en helemaal slim, om gewoon je certificaat te kopiëren, en die terug in je luxe bewaardoos stoppen, al zal die laatste niet meer geldig zijn) 8-)

Bartezzz zei:
als ik het goed begrijp,
gaat deze service via carclean? en niet (persee) via wolfgang?
Via Carclean, versturen vanuit de VS kost nogal wat en uiteraard moet je hem bij ons aangeschaft hebben.

Oke dat is helemaal duidelijk en handig dat Carclean dit ook kan verzorgen. Ga eens heel diep nadenken over de wax. Moet wel een echt toppertje zijn.

Dat vroeg ik me nou laatst ook af, is helemaal duidelijk zo. Tenzij er wat veranderd is natuurlijk. :cool