• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gallon ''splitsen''

MDC

Detailing rookie
9 sep 2009
87
0
Nu heb ik een Gallon Poorboys World , Super slick & suds shampoo ,

Nu wil ik de helft en mn vader de helft , maar hoe deel je dat makkelijk ?
Waar doet men het in , vind een Cola fles of iets zo goedkoop staan .

En een kleinere fles zal ook makkelijker doseren / schenken denk ik ?

Heb je niet een lege PE fles waar wat ingezeten heeft. Als op mijn werk de PE literflessen met klepscharnier leeg zijn neem ik ze mee naar huis, nu gaat dat niet zo heel snel. Anders moet je eens even googlen en nipak intypen. Het is dat je ver weg woont, anders zou ik je wel een literfles willen geven.

heb net even gekeken , maar ik ben bang dat ze niet per 5 of 10 gaan daar :schaam

heb gisteren ook al even bij de Action gekeken of ze niet iets hebben waar de inhoud van door de gootsteen kan om vervolgens de fles te gebruiken , maar helaas :(

gewoon in cola fles, doen.. kan prima,
ik had van tamer toen hele mooie liter flessen met flip dopje! weet niet waar die vandaan kwamen?

en... een gallon autobathe van wolfgang is maar 11 euro duurder (sorry voor de offtopic)

1 literfles
+
Knijpdop met fliptop

Probleem opgelost :ja

Weer een reden om wat te bestellen :-d

Waarom zoeken mensen altijd de weg van de meeste weerstand? :weetniet

Koop bij de drogisterij of supermarkt een literfles demi-water of iets dergelijks, heb je voor een paar dubbeltjes een mooie literfles ;)

Van dit :

P1020382.webp

Naar dit :

P1020384.webp

Mooie stevige fles van 1 liter , het was dus handzeep van de C1000 , voor 99 cent dus een mooie fles inc een liter handzeep ;)

Beetje creatief boodschappen doen bij de supermarkt kan inderdaad nog wel eens wat handigs opleveren.... :lol

meuh

nicknameless zei:
Waarom zoeken mensen altijd de weg van de meeste weerstand?

Omdat ik er meerdere nodig had en de flessen die ik nu heb hetzelfde kosten als een flip top ,

dus dan houden we geld over ( in dit geval al bijna 12 euro / 2 flessen ) voor producten te kopen ;)