• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gardena wandslangenbox

-Dries-

Detailing rookie
21 sep 2009
370
0
Hello poetsers!

Aangezien mijn 1 jaar oude slang met de week eigenwijzer wordt met oprollen, is mijn oog gevallen op de Gardena wandslangenbox 20 meter automatisch oprollend.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Heeft iemand ervaring met het apparaat?

Geef de degelijkheid is een cijfer?

Rolt die de slang goed af en op?

Kan je ook een halverwege stoppen met afrollen, zit er dan iets van een stop-veer mechanisme op?

Kan je de slang die je afrolt ook vervangen indien nodig?

bvd,

Dries

Mijn broer had hem aan zijn huis hangen en heeft niet langer dan een half jaar geleefd. Oprol mechaniek lam. Mischien een indenticieel geval? En best wel duur: 119 euro.

Op internet vind je ze voor 99 euro.

Maar dan nog, ik weet ongeveer nog wel wat een prof haspel koste voor lucht, en dat was het dubbele zonder slang....

Had eerst een Gamma oprolautomaat, deze heb ik weggegeven.
Heb nu 3 jaar bovenstaande automaat en heb er recent ook 1 voor op het werk gekocht.
Fijn ding, hangt wel binnen in de garage net achter de sectional.
De spuit die er bij zit moet je meteen weggooien;)

Bij CC hangt er ook eentje. Fijn apparaat dat de slang van links naar rechts en van rechts naar links automatisch oprolt zonder knikken, knopen of wat dan ook.

Aanradertje dus. :ja

Ik heb er ook al een paar jaar één van hozelock. Die werkt nog steeds prima. Je kan die afrollen op de lengte die je wil. Elke halve meter geeft die drie klikjes. Als je voor de derde klik stopt met afrollen, dan blijft hij op die lengte zonder terug automatisch op te rollen.

Ik heb hem zelf ook en zelf vind ik het een mooi apparaat.
Zelf geen problemen gehad met 'lam' mechanisme of iets dergelijks. Tevens heb je ook garantie.

Er zit ongeveer 25 meter slang op schat ik zo in. Alleen als het koud is dan rolt hij wat lastiger de slang in doordat die wat harder is.

Gewoon doen dus! :-)^

Ik heb em ook een paar maanden in gebruik nu en ben er super tevreden over.
Kost wel wat maar bespaart je een hoop tijd/ellende doordat ie automatisch oprolt zonder te krullen, je kan de lengte afrollen die je wilt hebben, gewoon nadat je een klik hoort stoppen en dan lockt ie zich, trek je er kort aan dan rolt ie zich weer op.