• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gat/kerf in bumper herstellen

I20

Detailing rookie
20 jun 2009
18
0
Hallo allemaal,

Ik volg dit forum nu een maandje en ben druk aan het poetsen geslagen. De krasstraat heb ik inmiddels afgeschreven.
Vandaag heb ik een vervelende parkeerschade ´ontvangen´ op de kunststof bumper van mijn paar maanden oude Hyundai I20. }:)w
Het is een gat/kerf van een formaat waar je een euro doorheen kunt duwen (plat weliswaar, maar toch...).
Heeft er iemand ervaring met reparatiesets daarvoor?

Echt balen, ik heb mijn wagen sinds maart en heb ponlangs de eerste spullen besteld bij CarClean. Meteen de auto van mijn vrouw onder handen genomen (Black Hole, EX-P en Collinite 845). Ik ben van plan mijn auto dit weekend onder handen te nemen.

Gr,

T.

ps. morgen (geheel toevallig) hopelijk een DAP500 voor vaderdag :party:
 
I20 zei:
Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met reparatiesets daarvoor?

Hoi I20;

Innotec levert erg goed spullen om kunststoffen te repareren. Helaas moeilijker te verkrijgen voor de consument. Mogelijk ken je mensen die in een garage werken ???

Verder zijn er goede "kunststof"plamuren in de handel te verkrijgen.
Motip heeft meerdere producten die redelijk tot goed zijn.
Op de verpakkingen kun je lezen tot welke "vuldiepte" ze geschikt zijn.
2-componenten zijn erg goed ( harden goed uit ) ........

Schuren en nabewerken is redelijk gemakkelijk. Alabastine levert ook goede en betrouwbare "putty's ".........

Succes
 
Okidoki, tnx, daar ga ik mij eens in verdiepen,
het is maar een kleine rotkerf, maar toch, geen auto gun je dat ;-(
Ik heb >>ergens