• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik jij Tapatalk nog?

Gebruik jij (nog) Tapatalk?

• Nee, nooit gebruikt

• Nee, inmiddels niet meer

• Ja, en dat heeft voor mij een meerwaarde

• Ja, maar zonder Tapatalk zou ik ook prima kunnen

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Persoonlijk vind ik een terugkerende vraag of ik iets wil zien op een applicatie die ik niet wil hebben best irritant/opdringerig. Ook als deze maar een keer in de zoveel tijd terugkomt.
Hopelijk heb je iets kunnen wijzigen zodat deze vraag helemaal niet terugkomt (in dat geval mag je van mij die tip doorgeven aan een paar andere fora o_O ). Ik wacht het even af. Mocht ik die vraag weer terugzien over een tijdje, dan meld ik me wel weer.

• Leuk
  • Geweldig
Reacties: Cordoba en Tim
Blijft de vraag in hoeverre de eigenaren/beheerders van een platform daar echt invloed op hebben. Ik wil bijvoorbeeld ook hier op het forum geen pushmeldingen, maar krijg met enige regelmaat wel die vraag (ondanks dat ik ook de het vervolg 'vraag het me niet meer' aanklik). Bij allerlei software updates (van mijn browser, mijn laptop of van Microsoft) lijken dit soort vragen weer opnieuw terug te komen.

Net op de telefoon weer de melding gehad, vorige keer was denk ik een week geleden ongeveer? Dus elke week 1x de vraag of je tapatalk wil gebruiken oid?

Ryan Gosling Hello GIF by The Late Show With Stephen Colbert

Tapatalk...

:D

• Leuk
Reacties: Tim