• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik van Wash-mitts

Ah, bedankt! Smetvrees heb ik gelukkig nog niet maar wat niet is kan nog komen dus op naar de apotheek voor zo'n flesje :D.
En als het dan ook nog helpt voor mijn washmitt ben ik helemaal tevreden :-b.
 
Sla eerst je man even met de natte wasmitt op z'n wangetjes.......}:)w
Weet'ie gelijk dattie dat niet meer moet doen.....:D

Snap dat niet helemaal hoor, je ruimt toch gewoon je spullen op als je klaar bent....:)_[]

:D
 
:klap Nou virtueel dan maar even meppen, in het echt mep ik nooit :roll .

Hij had ook opgeruimd hoor, washmitt netjes uitgespoeld enzo. Alleen daarna gaat het dan even mis op de een of andere manier waar ik dan ook niks van snap :weetniet.

Maar ja, ik weet dat ie het niet extra doet en hij wast ook mijn auto vaak en hij is verder wel heel lief dus ik ben zuinig op hem :D.
 
Dettol is gewoon ideaal als iets even écht schoon moet. Van aanrechtdoekjes tot washmitts. ;)

Het doodt bacteriën etc., dus verdwijnen ook de muffe luchtjes. Ik doe ook altijd een klein scheutje in het schoonwaterreservoir van de extractor, bij de laatste 'pass'.

Een scheutje in het water werkt ook aardig tegen algen op het terras en/of vlonders trouwens heb ik gemerkt...
 
Zo leer je toch weer wat op de avond :)
Dettol.... dat ik daar niet aan gedacht heb :schaam

Dank voor de tip! :cool: