Na lang wikken en wegen, veel twijfelen en heel wat advies heb ik vandaag mijn eerste DAP ontvangen. Het gaat om de welbefaamde DAP900 V3. Zoals ik ondertussen gewoon ben van carclean: alles netjes afgehandeld en zeer snel ontvangen. Alles zat netjes verpakt: polijstpads, polijstmiddelen, een ganse hoop pads, de DAP en backing plates. Geen problemen tot dusver.
Toen ik echter de DAP900 zelf uit de plastieken verpakking haalde merkte ik al snel enkele "gebruikerssporen" op:
Misschien ben ik aan het muggenziften... maar is dit volkomen normaal? Zijn deze sporen misschien afkomstig van een soort van quality control? Heb ik een refurbished model gekregen? Ik vind het persoonlijk toch wat vreemd...
Graag wat advies.
Toen ik echter de DAP900 zelf uit de plastieken verpakking haalde merkte ik al snel enkele "gebruikerssporen" op:
Misschien ben ik aan het muggenziften... maar is dit volkomen normaal? Zijn deze sporen misschien afkomstig van een soort van quality control? Heb ik een refurbished model gekregen? Ik vind het persoonlijk toch wat vreemd...
Graag wat advies.