• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

geen forumberichten meer op de webshop

hondasport

Detailing addict
18 sep 2010
262
62
44
Normaal gezien als ik de webshop van carclean bekijk komt er op de startpagina onder de aanbiedingen de actieve forumberichten te staan. Nu is het al een tijdje dat dit er niet meer op komt. Is dit bij iedereen zo?
 
Klopt, die zijn tijdelijk uitgeschakeld. Door het weergeven van de forumberichten duurde het regelmatig te lang voordat de startpagina geladen werd.

Het onderdeel wordt nu omgeschreven en komt waarschijnlijk eind deze week weer terug op de startpagina.
 
Ik heb een andere klein probleempje,

Ik heb steeds vaker dat hij aan geeft dat er een nieuw bericht in een topic geplaatst is (blauw)
Maar ik heb hem al meerdere keren bekeken..

Hebben meer mensen hier last van, is hier een oplossing voor?
 
Zou misschien kunnen, maar ik neem aan dat jij jou bericht niet meer hebt gewijzigd, en toch blijft hij meerdere keren zeggen dat ik hier een nieuw bericht in staat.
 
Even de pagina verversen (of F5 op het toetsenbord)

Dat haalt het blauw er vanaf als je de pagina al bekeken hebt.