• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gelige aanslag op velgen

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Op mijn nieuwe aanwinst zitten mooie maar erg vieze lichtmetalen velgen. Na een behandeling met Meg's WB 1:2 zijn ze weer netjes schoon. Echter, er blijft een gelige aanslag op zitten die ik er met WB en met kleien niet afkrijg. Iemand tips hoe dit aan te pakken?

Het kan zijn dat het de blanke laklaag is die is verkleurd. Hadden wij ook met onze OZ racing F1 velgen. Erg zonde. Ik hoop voor jou dat het wat anders is.

Lijkt mij vreemd na 40.000 km maar goed, ik ga het wel is bekijken. Anders moeten ze op termijn maar is naar de poedercoater.

Ik zal vanavond eerst even een fotootje posten :) Het valt allemaal wel mee (van een afstandje zie je het niet) maar het zou leuk zijn als het er af te krijgen is.

ik ben niet zo heel erg thuis met alle gebruikte afkortingen hier , maar heb je al een polijstmiddel icm een handpad geprobeerd? Als het de geel/goud kleurige aanslag is die ik denk dat het is dan krijg je het daar wel mee weg