• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gemist op Autoweek Live!

Patrick R.

Detailing addict
5 jun 2008
130
62
Ik ben op Autoweek Live geweest. Echt een heel leuk evenement. Natuurlijk valt er op deze 1e editie wel wat aan te merken, maar het geheel was erg goed georganiseerd.

1 Van de dingen die mij wat tegen vielen was het aantal verkoop stands. Op poets gebied stond er wel wat trouwens, Motip, Meguair's, en Sonax. Maar ik denk dat Carclean daar enorm had kunnen scoren door een grote stand met een breed assortiment neer te zetten.

Nu zal deelname vast niet goedkoop zijn, maar wellicht een idee om er eens over na te denken voor de volgende editie?
 
Veel geld of niet, evengoed komt het bedrijf wel in de spotlights bij een groter/breder publiek. Kwestie van marketing volgens mij, investering. Of het uit kan weet ik niet. Misschien op de langere termijn. Wellicht vooraf wat advertenties inkopen bij Autoweek. Een week of vier/ zes van te voren wekelijks een kwartpagina beslaan met een advertentie en dan op AutoWeek Live een standje.
 
Vaak, heel vaak, zijn dit soort evenementen weggegooid geld. Maar vooraf weten we dat niet.

We hebben vooral heel veel capaciteit tekort voor onze weekenden. Als we weekenden in gaan zetten, dan gaan de clinics voor.

We doen dit jaar de Audi S/RS Meeting en de ALARM meeting (Alfa) en verder helaas niets.
 
Ooit op een beurs een hele dag kortingbonnen uitgedeeld
Daarna meldde diverse klanten zich aan met de opmerking dat ze het adres van de beurs hadden
En ze vroegen niet naar de korting ... die stond op de achterkant en hadden ze kennelijk niet gelezen

Advertenties in bladen zijn echt heel 2001, vrijwel iedereen google't

En als je de capaciteit niet hebt is dat wel het allerbeste argument
 
@Tim de evenementen die jullie bezoeken als bedrijf zijnde, hoe moet ik mij die voorstellen? worden hier ook demo's gegeven en ook verkoop van producten enz?